mandag den 8. august 2011

Et sommerlivstegn.

Af Nynne

Der har været helt stille herinde hen over sommeren, hvilket skyldes alt det normale med eksamener, rejser og så videre.

For mit eget vedkommende har jeg været rund omkring i landet og kigge, bl.a. Skagen, Thy, Sønderjylland og i næste uge går turen til København. Senere en tur på Tønder Festival med min far, for bl.a. at høre hende her. Jeg har arbejdet på Sculpture By the Sea og tegnet tegninger, læst bøger, spillet guitar og spist masser af fisk.

Men når ferien slutter, vender vi tilbage. I den forbindelse modtager vi med glæde forslag til emner, vi kan skrive om.



min mor og jeg er sommer-agtige i Skagen.


Fortsat god sommer.

1 kommentar:

  1. Super godt billede :)


    Hilsen

    Kasper
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet